A teraz czas na program lojalnościowy

29 marca, 2023
Możemy wylewać z siebie ostatnie poty. Możemy siedzieć w pracy całe dnie. Możemy próbować jeszcze wiele rozmaitych rzeczy, ale zawsze musimy pamiętać o najważniejszym – sukces naszego interesu w głównej mierze zależy od zadowolenia naszych konsumentów, których, oczywiście, najpierw musimy zdobyć. Bezużyteczny będzie nasz wysiłek, jeśli nie znajdziemy nabywców naszego towaru.

Dlatego każdy początkujący właściciel firmy dowolnej branży powinien wykuć główne założenia efektywnego marketingu.

otwarty kalendarz

Autor: Complete Merchandise
Źródło: http://www.flickr.com

To nie jest jedynie przedmiot naukowy, to cała filozofia. Fachowcy od marketingu, którzy mają już spore doświadczenie, są wstanie dokonać prawdziwych cudów. Dlatego jeżeli tylko nasza firma da radę unieść taki ciężar finansowy, nie powinniśmy na takim fachowcu oszczędzać. Pieniądze włożone w kampanie reklamowe zwrócą się szybciej, niż nas się wydaje.

Czytaj dalej

W nowoczesnym biznesie karierę robi marketing relacji. Teraz nie wystarczy jedynie ogłosić się lokalnej prasie, porozwieszać plakaty, czy wyemitować reklamę w telewizji. Dzisiejszy klient jest wyjątkowo wybredny i my musimy pierwsi wyciągnąć do niego rękę. Jak sama nazwa wskazuje, taki rodzaj marketingu skupia się wytwarzaniu jak najbardziej osobistych relacji z naszym odbiorcą. Nie jest sztuką przyciągnąć konsumentów. Potem musimy ich jeszcze utrzymać przy sobie.
Właśnie w tym celu zrodziły się programy lojalnościowe

sterta banknotów

Autor: Vsevolod Knyazev
Źródło: http://www.flickr.com

. Zapewne każdy z nas trzyma w portfelu całą kolekcję plastikowych kart. Dostaliśmy je w czasie zakupów w różnych punktach handlowych. To jest właśnie część tego planu. Każda firma, która chce zatrzymać przy sobie konsumentów, przyciąga ich do siebie tym właśnie miłym gestem. Otrzymując kartę stałego klienta, dowiadujemy się, że odtąd jesteśmy częścią elitarnego klubu. Taka informacja mile łechce nasze konsumenckie ego. Czujemy się zauważeni i dowartościowani. W dodatku, ekspedientka informuje nas, że dzięki posiadaniu tej luksusowej karty, możemy skorzystać z wielu atrakcyjnych promocji, niedostępnych dla zwykłych klientów. Właściciele wielkich sieci wysyłają nam w ten sposób jasny komunikat: jesteśmy dla nich ważni, jesteśmy wyjątkowi!

Reszta tutaj programylojalnosciowe.pl
 

Brak komentarzy

Możliwość komentowania jest wyłączona.