Jak można by wprowadzić oszczędności przy wysyłaniu znacznej ilości korespondencji?

Styczeń 17, 2018
Nie ma raczej firmy, jakiej dyrektor nie chciałby w jakiś sposób zredukować bieżących kosztów prowadzenia działalności. Przykładowo wiele przedsiębiorstw jest zobligowana do wysyłania setek listów miesięcznie, ponieważ ich klienci wyrazili chęć otrzymywania rachunków w postaci tradycyjnej.
Do tego mogą dochodzić listy o charakterze marketingowym, lecz czasami zdarza się tak, że koszty związane z wysyłką dużej ilości listów niemalże równają się z możliwymi przychodami.

Z tego też powodu na rynku jest taka usługa jak korespondencja masowa przeprowadzana przez zewnętrzną spółkę na zasadach outsourcingu. W praktyce oznacza to niezwykle znaczne oszczędności (aż do 60%) dla spółek, które wysyłają listy do dużej ilości klientów. Firmy, które niejako przejmują na siebie ciężar rozsyłania korespondencji, posiadają tę przewagę nad zleceniodawcami, że utrzymywanie urządzeń wymaganych do wysyłania listów jest do pewnego stopnia przeniesione na ich klientów.
korespondencja masowa

Autor: Report Verlag
Źródło: http://www.flickr.com
A są to sumy nie najmniejsze. Arkusze papieru, urządzenia drukujące, kartridże czy też urządzenia do tzw. kopertowania mogą kosztować dużo. Jeżeli jednak wszystkimi sprawami tyczącymi się korespondencji seryjnej zajmie się specjalizująca się w takich działaniach spółka, to będzie miała okazję wynegocjowania mniejszych sum za opłaty pocztowe. A jest to najprawdopodobniej najwyższy koszt takiego przedsięwzięcia. Dla zleceniobiorcy tego typu wysyłki nie ma znaczenia styl tej korespondencji.

Mogą to być rachunki, ulotki czy też gazety albo informacje. Zleceniodawca udostępnia tylko dane klientów i oczekuje na wiadomość o pomyślnym przeprowadzeniu wysyłki.

Brak komentarzy

Możliwość komentowania jest wyłączona.