Chcesz uczestniczyć w programie motywacyjnym?
Remont wnętrz , W pracy i o pracy / 29 marca, 2023

Coraz więcej instytucji i przedsiębiorstw docenia obecnie wagę budowania własnego wizerunku na rynku, jak również pozytywnych stosunków z teraźniejszymi i ewentualnymi klientami. Po to stosowany jest tak zwany marketing relacji. Opiera się on na założeniu, że wartością nadrzędną jest zrozumienie klienta i jego potrzeb. Zadowolenie klienta z działania przedsiębiorstwa jest niezwykle ważne, bowiem może wpłynąć korzystnie na przyszły wizerunek przedsiębiorstwa.

A teraz czas na program lojalnościowy

Możemy wylewać z siebie siódme poty. Można siedzieć w pracy po nocach. Można robić też dużo rozmaitych rzeczy, ale nigdy nie możemy zapominać o najistotniejszym – powodzenie naszej firmy w głównej mierze jest uzależnione od satysfakcji naszych klientów, których, oczywiście, wpierw powinniśmy zdobyć. Bezowocny będzie nasz wysiłek, jeżeli nie odnajdziemy odbiorców naszych usług.